"jag var skitsnygg och ingen såg det"

faen, vilken meningslös dag!
som alla vet är det alltid mer eller mindre synd om mig,
och idag är det mer.
den otrevliga hostan och studieångesten gjorde att jag inte kunde sova.
har alltså sovit i fyra timmar,
och har nu knäckt av ett par av mina revben. känns det som.
till råga på allt var min enda lektion inställd.
det är bra om man av en händelse inte är där,
men om man av en händelse är där är det så irriterande.
(nytt nyårslöfte: måste börja ta reda på när vi är lediga)
arg som ett bi drog jag och handlade devil's food cake med frosting,
som antagligen är det godaste som finns. slår till och med choklad.

har nästan, nästan, nästan börjat skriva på hyllningstalet.
eftersom min ångest är som en elak liten jävel,
lämnade den mig inte ifred förrän jag ofrivilligt började lägga upp talet.
min ångest är alltså typ som ett extra dåligt samvete. great.

(kollade förresten delvis på ett herrans liv igår (prison break är ju so last season)
och är det bara jag som trott att hon heter silverstedt?
inte för att det är en stor grej, jag tycker snarare att det är kul. men ändå..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback