"jag vill bara rycka henne i håret"

okej, nu har jag precis vaknat.
det betyder att en hel veckas morgonrutin är ruined. great.
det var inte ens mitt fel att det blev så sent igen.
vet inte hur jag orkade klä på mig igår,
hur jag lyckades prata med folk och jag förstod verkligen inte
varför jag var omringad av dyngraka, vinglande, skrikande fjortisar.
dom var ungefär 700 stycken. överallt.
att sen c ringer halv två (när vi nästan dött av tristess och billig öl i plastmuggar)
och säger att han har fest, blir det inte bättre av att bussen inte gick förrän 3.

till råga på allt var jag på mitt värsta humör.
det var inte meningen, jag var bitchig och cynisk och dryg ofrivilligt.

I entertain by picking brains
Sell my soul by dropping names
I dont like those, my god, what's that
Oh, it's full of nasty habits when the bitch gets back


efter en hundra år lång bussresa var vi på brommaplan,

var livrädda för människorna inne på "rasmus grill" (vi var desperata i jakten på värme)

och fick sen vänta på en taxichaufför som inte hittade till brommaplan.
som sen läxade upp mig sista biten för att jag inte krävde pengar av mina kompisar.
jag hatar att komma hem trött och frusen halv sex för att sen trampa på en tiny, tiny legobit.
så nu haltar jag.

dagens låt: drive - r.e.m.


Kommentarer
Postat av: Liv

Skönt inlägg :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback