"kom hit istället så super vi ner oss"

jeez, så sitter man här igen.
missade psyk idag (tror jag, vet inte vilken dag jag skulle dit)
för jag försov mig nåt så gruvligt. 
s och jag gick i stan, löste parfymproblemet
(vet man inte vilken man ska ha,
kan man alltid köpa escada)
impulsköpte kuvertväska (very sex and the city)
glömde dessvärre ringa a om mina p,
sjukanmäla mig, gå till banken,
och glömde naturligtvis att man inte ska ha en viss sorts skor när det är halt.
så jag halkade.

den som planerar att köpa en no-reason-why present till mig,
behöver inte fundera på vad.
det enda jag behöver nu är underkläder från urban outfitters.

sdfvsdfdszdfasdf

ge.mig.ge.mig.ge.mig. nu.

dagens låt: famous last words - my chemical romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback