när allting hände

förra årets...

Beslut:
aldrig ha ångest (det gick ju bra..)
Dumhet: ångrar ingenting
Bästa film: brokeback mountain
Sämsta film: arnold schwhatshisname-filmer hos j
Inköp: röda manolos!
Nostalgi: konfaläger (calle)
Pinsamhet: strippat av misstag inför pojkväns syrra
Låt: liar (it takes one to know one) - taking back sunday
Nya bekantskap: c, y, a, v och kurt cobain var dom viktigaste
Dummaste: oftast jag själv och elin
Jullåt: jag gillar verkligen inte julsånger
Sämsta jullåt: allting med carola
Ord: "head-fight", fabulous, oversize, ass
Citat: "vad gör du? - jag onanerar, du? - åh vad skönt jag vill också men har aids i näsan"
Dag: 27 juni. äntligen vuxen!
Roligaste: hela underbara, varma, galna sommaren
Tråkigaste: höstväder i fem månader
Felbedömning: många. ska helt klart sluta med fördomarna.
Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
Kommer du ha några nya för 2007? inga jag kommer hålla
Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2006? not that I know of..
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför? 26 juni. åt 370 gram choklad.
Vad var din största framgång 2006? lyckades att inte jobba
Har du varit sjuk eller skadat dig? inte mer än vanligt
Vad spenderade du mest pengar på? skor, resor och öl (mobilräkningar)
Gjorde någonting dig riktigt glad? många skor, många människor, många resor
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006? heroé, the diary of jane, true nature, hurricane, it ends tonight, put your hands up for detroit, tears don't fall, sugar we're going down
Var du gladare eller ledsnare 2006 jämfört med tidigare år? gladare tror jag
Rikare eller fattigare? helt klart fattigare
Vad önskar du att du gjort mer? shoppat
Vad önskar du att du gjort mindre? ödslat tid på oviktiga saker
Hur tillbringade du julen? utan snö
Blev du kär i år? jag är mer eller mindre alltid det
Favoritprogram på teve? grey's anatomy
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2006? kanske lite
Bästa boken du läste i år? minnet av en far - ingmar lindmarker
Största musikaliska upptäckten? muse, jason mraz
Något du önskade dig och fick? ny ipod! ny mobil! ny kamera!
Vad gjorde du på din födelsedag? middag, vänner, treat
Vad fick dig att må bra? sommar, m, shoppa, festa, vänner och musik
Vilken politisk debatt engagerade dig mest? valet, men knappt det heller.
En värdefull läxa du lärt dig i år? har inte lärt mig den än
Citera en sångtext som summerar 2006: "I'm not breaking down, I'm breaking up"/"it's my world, sucker!"
Årets plagg: skor!
Året resa: alanya!
Årets upplevelse: lite för privat..
Årets spel: ingen aning. jag är dålig på alla.
Årets fest: festen på gotland. jesuschrist..
3 ord om 2006: killar, krogen.. schizofrent
Årets bästa smeknamn: burnt-face cia, burnt- face elin, burnt-butt frideborg
Årets konsert: gick inte på nån, men karaoken på k var bra
Årets godaste pizza: fryst pizza på x landställe
Årets gladlåt: boten anna
Årets sämsta inköp: alla läppglans jag ändå slarvade bort på en gång
Årets dricka: vodka cranberries
Årets sämsta ragg: f.
Årets fylla: första kvällen i alanya

ja, jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback