now I know why I hate mondays

det slog mig att av alla säkert tusentals böcker jag läst
(hade inget som helst liv i sexan och sjuan)
är det bara en jag fortfarande ångrar att jag läst.
den var med i nån arkiv-x-serie, 
och handlade om en tjej som blev kidnappad mitt i natten.
hon satt inlåst i en helt mörk källare,
killen som tog henne pratade inte alls utan tog bara bilder av henne.
jag mår fortfarande jättedåligt när jag tänker på det... uuh.
måste vara det värsta man kan vara med om.

på tal om det undrar jag varför mulder var med i sex and the city?
han var så... felplacerad. (även om han inte var fbi-agent)

åååh, vad skönt. jag är helt ledig på torsdag!

jag ska så mycket ut på onsdag.

oh behave.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback