pink lady

jag ska måla om mitt rum! rosa!
därför är hela mitt liv (alla mina prylar och kläder) nerpackade,
och jag tvingas ha samma kläder fram tills jag packar upp.
vilket beräknas bli om cirka fyra dygn. eeew.
kommer dessutom behöva sova i konstig säng bland massor av leksaker.
där e sov inatt, utan lakan.

fördelen med att totalrensa hela sitt rum är att man hittar saker man inte vill ha.
jag har slängt sju par jeans, fyra tröjor jag fått av killar jag inte gillar,
två tröjor bara för att killarna inte ska få tillbaka dom,
nio par skor, minst femtio läppglans, skivor, tidningar och nagellack.

nackdelen är att man inte vet var man har packat ner allting.

dagens låt: falls apart - hurt

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att jag saknat den, men jag hoppas du inte slängt min tröja:P då blir ja arg:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback