poor sheila

jag hatar när man precis författat ett nytt inlägg
och så har det gått lite för lång tid och så måste man skriva om allting.

den här dagen är bra.
om man bortser från tio minuters dealing med ex. uhh..

har hittat precis vad jag letat efter.
nån som jag.
I know my style. det tar sig.

"det slutade med att jag råkade klippa av sladden"
hahaha...

df

som när jag skulle kopiera och efter kunde ingen använda den på två veckor..
eller när jag lagade skrivaren men allt blev värre och vi var tvungna att slänga den..
eller när jag krossade en sån där ovärdelig mingvas hos mormor och morfar..
(jag var tre år)

jag hatar också när ens katt legat på tangentbordet.
det är hår överallt.

men, big hug till l och m som är så söta.
reasons till varför man ska gå upp på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback