rockafeller skunk II

jag sitter nu på en flyttkartong,
känner mig jätteofräsch och hittar inte lådan där jag har tröjor.

spenderade en del av kvällen på übermysig asiatisk restaurang på söder,
där i stort sett allting innehöll räkor.
ska helt klart börja äta endast med pinnar.
jag tror jag vet ungefär i vilken låda snygga thaipinnarna ligger..

insåg igår att jag inte gillar carrie i sex and the city.
hon blir jobbigare och jobbigare för varje säsong.
vulgär, osmidig och uppenbarligen stupid som inte kan hålla sig ifrån big.
han ser ju inte ens bra ut.
(ska jag säga, lyckas inte stå emot x..)

dagens låt: tv and me - mando diao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du behöll dvd-boxen i alla fall? Bra, du behöver inte nya skor :)

2007-01-07 @ 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback