shut up and suck!

det här var en så bra dag att jag bara kom en kvart för sent till första lektionen.
fast vi var tvungna att gå lite tidigare, det var så tråkigt.
trots y och m, trots att vi hade rättkul ett tag.

börjar bli ordentligt stressad inför ikväll,
ingen koll på vad jag ska ha på mig, om vi ska äta där,
vilken väska jag ska ha, när e slutar,
om vi hinner, om vi kommer vara med i tv,
vad e ska ha på sig, när vi kommer hem,
var efterfesten är, vilka som ska dit, om vi ska dit..

har ett nytt tolvanspan. andra gången jag såg honom,
och han måste vara det absolut snyggaste spanet jag haft..
very dangerous.

dagens låt: forever - papa roach (kommer aldrig tröttna)
mama said - metallica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback