snowy, pinky

puuh.
det har aldrig varit så skönt att skriva prov, nu är det iallafall slut.
att det sen kanske inte gick superbra, det är ju en helt annan sak.
att jag dessutom har huvudvärk för jag-är-så-stressad-att-jag-biter-ihop-käkarna-hela-tiden,
gör inte saken så mycket bättre.

hämtade mitt leg och styrde upp internetbanken sen
(troligtvis den sista i sverige som gjort det)
blev så nervös för att jag skulle signera inom den lilla rutan att det blev hemskt.
jag som i vanliga fall skriver relativt snyggt. (inte läsligt, men snyggt)

träffade übergammalt ex på tolvan som (surprise!) gjorde mig på jättebra humör.
måste ringa honom i helgen.. förvånansvärt rolig.
(eller så var jag bara så förvirrat lättad att jag trodde att han var det. hmm..)

av fyra anledningar gillar jag inte snö: 
det är kallt
det är blött
det blir garanterat slask
man är konstant livrädd för att snöröjarna ska tappa istappar i huvudet på en.

idag på tunnelbanan satt jag mittemot två... damer helt klädda i rosa.
rosa uggboots/moonboots, rosa mjukisbyxor/manchesterjeans (uuuh),
rosa jacka, rosa halsduk, rosa hår/mössa, rosa vantar, rosa tröja på chihuahuan och rosa väska.
dom verkade inte ens känna varandra, men var så uppenbart medlemmar i the pink club.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback