speak again

suck, lider i min ensamhet.
jag måste göra något åt min prylsituation,
hittar inte ipoden, inte mobilladdaren, inget smink,
och fortfarande inga tröjor.
slutsats: kan inte gå till skolan förrän det löst sig.
(förresten har jag inte löst varken parfymproblem eller studieskräcken,
jag kan lika gärna ta studenten nästa år. fan också)

uppenbarligen har vi ingen kör imorn. (eller? whatever)
that's hot, jag har en så förvriden dygnsrymt att jag säkert har.. jetlag.
(är det det som är jetlag egentligen?)

och än en gång har jag misslyckats totalt i köket!
jag kan inte ens rosta bröd!
skulle försöka mig på relativt nyttig brittisk brunch,
men jag brände, spillde ut eller översaltade allt.

dagens låt: you keep on movin' - deep purple

Kommentarer
Postat av: A

Haha, misslyckas du med rostade bröd??? Men det är som de säger, " gråt inte över misslyckat bröd, det ger bara ditt liv mera glöd". Hoppas det går bra med lyckan, för mig är det under kontroll.

Postat av: c

jag vet, men jag har ändå aldrig satsat på att bli varken mamma eller hemmafru. good on you! det går relativt bra tror jag. kommer nog spendera rätt mycket tid på favoritklubben bara..

2007-01-08 @ 22:58:05
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback