sweetest the punch. panik.

would you fuck me for blow?
(sorry. lyssnar på bloodhound gang)

jösses, jag hade glömt hur svårt det är att välja kläder.
måste komma ihåg att man måste festa regelbundet.
okej, först skor.
vill ha röda blahnik. lite kallt kanske...
orkar inte stövlarna, dom är så... oglamorösa.
oversizeade skjortan eller secretary-looken?
men till sekreterar måste jag ha sekreterarskorna. pain.
inte jeans. boring.

kan ha miniklänning á la "tête a tête på m-toan"..
really mini. (panik. vit eller svart?)

svart. då måste jag ha sekreterarskor. fan.
då måste jag ta med fula silverskor. fan.
så var det bestämt.
det tog bara en.. halvtimme ungefär.

dagens låt: death of a party - blur

Kommentarer
Postat av: erk

har ju vart i malmö på träningsläger så är lite svårt o blogga då!!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback