the mean show-off girl

jaha, här har man haft en relativt bra dag,
och så kommer nån jävel och förstör det.
är inte det typ det nedrigaste...
(vad är det för jävla ord jag använder nufötiden? usch!)
inte ens min nya favorit lyckades få mig på bättre humör.
och när jag tänkte på hur kul jag inte kommer att ha i helgen blev det värre.

for the record var det helt seriöst person 2, 5 eller 8 som jävlades.

har lyckats plugga pyttelite.
erkänner att den briljanta idén att ladda ner ett nytt musikprogram,
kanske inte var helt och hållet briljant.

snart måste jag sova tror jag.
eftersom k på psyk sa att mina morgonrutiner är totalfuckade,
måste jag börja ställa klockor tillochmed på helgerna.
tydligen är det helt förbjudet att sova på dagen också.
vilket betyder att jag måste börja kolla på cityakuten i en obekväm soffa.

ska försöka gå och lägga mig nu.
usch, jag vill inte..
fan! allting är bara... fan!
jag behöver shoppa eller nåt.
jag vill ha nya skor.
och chanelväskan (precis en sån kuvertväska jag letat efter)

men helst vill jag att nån jag känner (typ nån jag inte gillar)
ska må sämre än jag så att jag kan inbilla mig att jag mår lite bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback