well I'm sick of you too

tur att jag inte kommer vara här om ett år,
jag klarar verkligen inte av snön.
har skottat fem gånger, bara för att plogbilen envisas med att skotta trottoaren.
vilket bildar en halv meter hög snömur på andra sidan. varje dag.
dessutom måste man ha kläder på sig.
hur i helvete hade dom tänkt sig att man ska ha högklackat nu?
jag fryser om fötterna trots tre strumpor, två raggsockor och ett par duntofflor.

(the child couple)

tur att jag styrt upp några spellistor i itunes, (som för övrigt är helt schizofrent)
ska räkna ut hur många cosmopolitans jag har råd med den här helgen.
inser att jag vill ha råd med fler, och dessutom shoppa. får vänta en vecka.
sen kommer c. det kommer bli... hysterisk shopping. (cfcaw)
jag har lovat mig själv att inte köpa fler skor förrän i vår.
men det är svårt, så svårt...

dagens låt: 1959 - the sisters of mercy/jaded - aerosmith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback