you have my heart so don't hurt me

jag bara älskar fredagar!
var lite tveksamheter med skolan,
men som kompromiss gick jag på en lektion.
helt meningslöst, men sen shoppade jag!
(för att jag hade varit så duktig)

har precis varit och tränat med s,
precis som vanligt dog jag nästan.
fast den här gången berodde det inte så mycket på att jag är otränad,
utan på att jag hostar, har mini-migrän och ätit för lite.
inte mitt fel att jag var nära på att svimma ett par gånger alltså..

och jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska göra ikväll.
antingen sex and the city. eller utgång.
fördelen med att gå ut är att jag alltid (oftast) har skitroligt,
nackdelen är att jag gör av med alla pengar. snabbt..
fördelen med att stanna hemma är att det är... rätt skönt.
(den stora) nackdelen är att jag blir rastlös och känner mig.. weird.

jaha, nu bestämde u. ikea 9 imorn, vilket gör det svårt att komma hem vid 5.
lika bra att nån gjorde nåt av min beslutsångest..
nu kan jag ju dessutom kedjekolla på 24.
så underbart och förutsägbart!

dagens låt: I'm keeping you down - cellout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback