your children will be next

vem i helvete skrev att jag inte behöver fler skor?!
skor är ju nästan det enda man alltid behöver fler av,
speciellt nu när jag slängde hur många som helst!
det finns alltid en anledning att köpa ett par nya,
och det finns ännu mer alltid 8 par skor man vill köpa.
du, du har uppenbarligen inte förstått nånting.

skor is everything. ibland.

mitt rum är officiellt rosa. väldigt rosa,
och det luktar väldigt mycket målarfärg. i hela huset.
speciellt jag.
har gått omkring i min mycket sexiga målarrock-outfit hela dagen,
med håret i en sån där mycket sexig rufsig knut.
fabulous.

eftersom jag och y är lazy-ass bitches är vi hemma imorn.
vi kanske har studiedag, (varför har vi alrig koll på någonting?)
men har vi inte det är vi hemma ändå.
ångesten som svenskatalet (det som jag inte börjat med alltså)
för med sig stegrar. creepy.

det är en sån ångest som irriterande nog attackerar en när man har som roligast.
eller inte kan sova.
eller skrattar elakt år en när man öppnar retorikboken 3 minuter innan allt ska vara klart.
bastard.

this is my truth tell me yours

dagens låt: last post on the bugle - the libertines


Kommentarer
Postat av: nin

gå in på http://www.youtube.com/watch?v=tYnn51C3X_w

haha, sjukt kul!

2007-01-09 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback