babybabybabe...

det här blir mitt sista inlägg på quite some time.
lägger det här på is tills vi åker till asien..
för den som undrar ska vi åka transsibiriska järnvägen ner
(och ser alltså tre länder bara på vägen ner)
det kommer bli så jävla nice allting. totally crazy babes.

är nog lika bra att ta bort hela bloggen egentligen men det känns lite som playahead,
det var också svår att ta bort.. var nog fjortisen i mig som ville ha den kvar... nerd.  
och tappade för övrigt sugen när jag fick veta att ett visst killgäng läste..
anyway, den närmsta tiden skulle nog mest handla om hur mycket jag saknar o,
(som för allas information rycker in på måndag. så jag kommer deppa i 11 månader)
tror för övrigt att dom flesta var rätt trötta på min blogg. mest jag. så, bort med den.

mår skitdåligt.
har dessutom gått och blivit überförkyld. det gör ju inte saken bättre.
ligger liksom och äter ostbågar (jag åt visserligen bara fem och sen fick jag ångest)
och läser nya harry potterboken. den är så dark and twisted att den nästan är bra. bara hälften kvar nu.
känns alltid fel att vara förkyld på sommaren. som för övrigt är slut.
vilket betyder att jag snart är vegeterian.
woho.
fast det betyder också att det är tatueringsmässa. och jag ska göra en, nästan.
hell manson.

dom låtar som skulle blivit dagens låt:
gravedancer - velvet revolver
talk dirty to me - poison (måste vara vår låt, right?)
don't you (forget about me) - simple minds
in the fade - queens of the stone age
if i was your vampire - marilyn manson
love bites - def leppard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback