delights forever

är alltså hemma från kreta.
vilket var helt.. fan-freaking-tastic.
det är alltid lika svårt att skriva om nånting man inte kan förklara.
nu när jag vet att o läser (tror jag) måste jag dessutom skriva så att han inte missuppfattar nåt.
för mig var det som om hela resan var en känsla, jag mådde så jävla bra hela tiden.
kan i vilket fall som helst sammanfatta med:

värme
rosévin
tapenad
inkastare som låtsas att dom kan svenska
skor. så många skor.
myggbett (varning. myggorna i grekland har muterat så man får gigantiska, vidriga myggbett)
(om man är jag vill säga. o fick inte ett enda.)
sand
underwater experiences
öl
grekisk sallad
kriminalromaner och mansonbiografi
solnedgångar
mer sand (speciellt i min säng)
skadeglädje (för att det var drunkningsvarning av röda korset på roskilde där vi inte var.muahahah.)
turister. det finns för många.
raki. ewww.
paraplydrinkar
hålla handen och kolla på stjärnorna och titta varandra i ögonen och smygspana på o när han sover
och massa sånt där romantiska jättehärligt töntiga saker (always was a sucker for them roses)... 

hade inte varit samma sak utan älsklings darling-babe o.
med risk för att låta sådär äckligt lycklig kan jag nog säga att jag faktiskt är lycklig.
(you know that we can wait another lifetime. but we can never find a love just like this)

dum som jag är tog jag inte så många bilder
(vågade inte släpa med nya kameran överallt,
i kombination med lite minneskapacitet för att jag inte hunnit köpa mer)
så o står för bilderna. som kommer sen.
fast jag har allting i huvudet och det är väl det viktigaste. i'll never forget it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback