he got da radioactive blood

kaos.
sovit halva dagen, så morgonrutinen är så fucked up som den kan vara.
jobbade halva tiden, orkade inte mer så jag åkte hem till o och sov.
som skulle köra upp. och som nu har fucking körkort!!!
kan inte riktigt fatta det..
är så glad för hans skull, och nu blev jag jättetaggad också.
så sugen att jag snart ska leta reda på min teoribok. imorn..
nu ska jag dra igång jobba-ihop-pengar-till-asien-projektet, körkorts-projektet,
lära-mig-spela-gitarr-projektet och flytta hemifrån-projektet.
har en del att göra.

var ute och gick med e, det var på tiden.
have en feeling av att jag försummar vännerna.
men å andra sidan har jag en bra anledning. en riktigt bra. o.
(oh, i'm such a toffel)
e är så rolig, lyckas alltid hamna på helt udda ställen (livräddarsällskapet)
och ingen fattar hur det går till. snart ska hon börja som seglar-lärare. och kan inte segla.

(är det nån annan än jag som tycker att vi borde lägga ner allsång på skansen?)

ska jobba halvhjärtat imorn, och sen kommer o och hämtar mig.
jag har en egen chaufför, tralalala..
och sen ska vi se transformers. kommer bli grymt.
det är inte mitt fel att jag lekte med dom när jag var liten.
screw barbiedockorna (okej, jag hade rätt många men vågade inte leka med dom
för att jag probably skulle göra sönder dom.
jag lekte med andras barbiedockor och hade sönder dom istället)

jag misstänker att lägenheten vi bodde i när jag var nyfödd ligger på samma gata där o växte upp.
om vi bodde i stort sett grannar också, då är det meant to be
(som om vi inte redan tycker det, hah!)

dagens låt: let it roll - velvet revolver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback