a cry for help? pathetic.

vilken jävla dag.
först försov jag mig för att jag råkade ligga vaken till halv fyra.
drog till k på psyk (hon är verkligen som en liten mormor som bjuder en på bullar! fast det gör hon inte)
drog förresten ingenstans, jag gick till alvik. jävla sl.
sen till globen, fick en väldigt orange metro-tshirt.
och en bikini. som inte var så fruktansvärt ful ändå.
försökte hitta citronsyra till min mor, men kom hem med carbonara-pasta och mariekex istället.
det är roligt med mariekex. vi åt alltid det på dagis.
så när jag gick hem låtsades jag att jag var fyra år igen och var på skogsmulle och hade galonisar.

idag har jag träffat på väldigt underliga människor.
min nya chef pratar konstant, prackar på en 40 visitkort och har en tre centimeter bred glugg mellan framtänderna.
lovar att jag skulle kunna kasta igenom en.. oliv utan att hon skulle märka nåt.
innan jag slutar ska jag lätt försöka göra det.
på tunnelbanan satt jag mittemot världens biffigaste kille (helt överdimensionerade armar)
som skrattade hela tiden och såg ut att kunna äta upp alla i vagnen till lunch.
det liksom strålade ut anabola steroider från honom.

drömde en jättekonstig dröm inatt. som vanligt.
jag och familjen var nere på sommarhagen (ja, vi kallar vårt landställe så.
och rev en lekstuga vi hade i det gamla husets trädgård, alltså på g-vägen.
när vi nästan rivit klart såg jag och min lillebror samtidigt hans cigg och hans spliff som låg där
som lillebrorsan ryckte åt sig fort som fan.
vi började gå upp för backen mot det stora huset där min storebror stod,
och för att visa vilken tur det var att mamma inte såg farligheterna visade lillebror upp dom och garvade.
men blindstyret hade missat att mamma stod bredvid storerbror så hon blev rasande och då vaknade jag.
och för några dagar sen drömde jag att mina föräldrar blev mördade.
undrar om det här kommer urarta i nån form att sinnessjukdom? hos mig alltså. hoppas inte det.

en bra sak med att blogga är att man kan skriva sån där skit.
en mindre bra sak är att jag inte längre kan läsa min egen blogg. något har hänt.

jag är i a very bad period. jag lyssnar på dålig musik.
antingen är det för att jag inte gått på rockkonsert på länge,
eller så har jag tröttnat på musiken på både bandit och rockklassiker.
eller så håller jag på att förvandlas till en fjortis som gillar alex gaudino på riktigt.
måste antingen:
gå på rockkonsert. helst på roskilde.
ta bort alla dåliga benny benassi-liknande låtar från itunes och ipoden.
svårt.

första körskolelektionerna imorn. bokade dubbelpass, känns som att det är lika bra.
unfortunately var det nåt problem med stiftelsen (allting är så komplicerat)
så nu måste jag intensivköra fram till den första juli.
kinda sucks att mina föräldrar tror att jag ska lista ut själv att det är bråttom.

fuck that shit, ska se om jag lyckas få in bilderna från kameran nu.
sen vänner. vänner is the shit.

dagens låt: never land (a fragment) - sisters of mercy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback