cowboy baby

det här utvecklades ju till en rätt skön dag.
skolavslutning i kyrkan med alldeles för många långa tal,
det delades ut stipendier till i stort sett hela skolan utom till mig,
och kören gjorde bort sig totalt. aldrig hört nåt värre.

fick slutbetyget.
som alltå inte var en sånt där "samlat betygsdokument" som jag trodde att jag skulle få.
och istället för det ig jag borde fått i matte c var där ett mvg i digitalt skapande.
alltså ett ämne jag absolut inte läst.
I can't complain at fucking all.
undrar vad mina föräldrar tycker om mina betyg. humhum.

för tillfället hatar jag min ipod och itunes.
dom fattar inte att jag vill ha in mina små musikvideor in i ipoden.
bara för att jag inte orkar ladda ner allt via apple-jävulskapet,
vägrar itunes att föra över mina musikvideor. skitgrej.

inte utgång ikväll trots allt.
jag måste inse att söderkrogar inte är min grej.
det är ett hata-blondinområde anyway.

idag kom jag och s på att killar är rätt hopplösa.
man borde verkligen bli lesbisk.
(no offence o, du är den mest ohopplösa killen jag haft)
s åker imorn, den jäveln.
men ha det great nu schnu, and write me a postcard.
sen kan du flytta in hos mig. (love)

nu är jag nervösnervösnervös.
det finns inga bra tillfällen.

dagens låt(ar): learn to fly - foo fighters
girl's not grey - afi
alone (acoustic) - alice in chains & pearl jam
california (acoustic) - blind melon & pearl jam
i came for you - bruce springsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback