dagen fucking innan.

okej, jävlar.
börjar lugna ner mig nu.
men jag är absolut inte lugn.
det är så mycket som kan gå fel.
till exempel har jag inte försovit mig på länge,
så det är säkert dags nu.
eller så kanske jag går upp 18 kilo tills imorn så att jag inte kommer i klänningen.
det kan hända.

det jag freakar mer över nu är roskilde. biljetterna är slut.
slut.
(det är skönt att freaka över nåt annat, fast det här är jävligt oskönt)
antingen kan vi köpa på blocket för tre papp nu,
eller vänta tre veckor och köpa dom för mer.
fuckfuckfuuuuuuuck.

eller så åker vi utomlands och totallåtsas inte om att vi inte var på roskilde.
men fuck ändå.

you know we could wait another lifetime,
but we can never find a love just like this..


är det inte väldigt typiskt alla jag känner att i sista minuten besluta sig för att:
de vill med på flaket.
de vill komma med 7 personer på mottagningen.
men näe, jag tänker inte bry mig. den här gången. det löser sig.
alla får vara med när jag tar studenten. (typ, nästan alla)
så länge skumpan och chokladtårtorna räcker.
har gjort en 9,1 timmar lång playlist nu.
om den inte duger kan man byta flak, för jag har nästan ansträngt mig.

sen ska man ta med sig "en ful liten ryggsäck" att förvara.. små saker i.
jag har ingen ryggsäck. vem har ryggsäckar överhuvudtaget?
(förutom dom där på tunnelbanan.
dom där jävlarna som släpar på ryggsäckar och har dom på sig för att jävlas.)
måste leta upp en ryggsäck.

dagens låt: space monkey - placebo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback