"fler rol-dagar!" sugarsugar.

kom just hem. haft typ en av årets bästa dagar. typ, världens bästa dag.
(utan att ha varit varken full, ätit vidriga mängder choklad eller shoppat)
det här är verkligen en stor grej. jag är inte en sån som är lycklig. sjukt.
fast det började inte bra. (statistiskt gör mina bästa dagar aldrig det)
mitt katt har börjat väcka mig på morgnarna.
hon står runt åttatiden och river på dörren tills jag vaknar. den jäveln.
fast sen är hon världens sötaste och ligger och sover på ens rygg...

so give me your forever
please your forever
not another day less will do
from you


sen var jag tvungen att stryka fucking dukar istället för att få sola.
tur att jag kunde gå hem till o och sola där.
vi badade idag! badade!
det var så kallt att man inte kunde andas när vi hoppade i, men.. skönt.

image415

vi åt jättegod thaiwokmiddag i kungshallen och gick och såg pirates nummer tre.
den var.. "bra". men om man (okej, jag) hade fått klippa bort lite scener (alla med knightley)
hade den varit bättre.
depp var lika bra som vanligt. han kan antagligen inte ens prestera dåligt.

från och med nu är jag ledig. tror jag. betygen är satta, så wth.
ska till skolan imorn och ta ner tavlor (eller inte)
och göra banderoller till flaket.
sen är det skola på tisdag. alltså studenten.
alltså shit.
shit.
och sen avslutning den trettonde (varför är det så? så weird)
and then, schools out forever.

o. du är det bästa jag vet.

dagens låt: all my love - led zeppelin (you and me o, we outshine the sun)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback