huvudvärksväder

image416

cookies. dom ser inte så fancy ut, men dom smakade helt sjukt gott.

och jag vägrar lägga upp bilderna på mig i bikini som jag tog idag
(var tvungen att fota för att dokumentera hur min dignity stegvis försvinner..)

den som nångång råkar vara väldigt sugen på cookies (gud vilket härligt ord det är),
har tålamod i en timme och kan tänka sig betala för att nån kommer hem och bakar, ring mig.
jag ska bli en kommer-på-beställning-bagare.
fast jag tänker inte handla ett jota.

nu har jag på nåt sätt lyckats boka in tre stycken intensivutbildningar på tre olika körskolor.
suck.


är det nån annan som också stör sig ofantligt på tolvans sommartidtabell?
först går dom var tjugonde minut varenda jävla dag, och så kostar det 24 spänn.
det enda bra sl gjort var ju att ha 10 kronorsgrejen.
jag har visserligen en sjukt bra deal med konduktörerna så jag behöver inte betala.
okej, nej det har jag inte.
men jag har faktiskt en sjukt bra pose som får dom att tro att dom redan kollat mig.
hello, my name is fabulous. eller inte.

nu ska jag ligga i min säng och kolla på hela säsong två av family guy.
när lillebror kommer med popcorn och oboy tycker man om honom lite.
fast han får inte kolla när jag gör det. det är.. min soffa.


Kommentarer
Postat av: palle

Mmm, det ser inte illa ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback