"jag hatar alla! dig med!"

åh. åhhh. jag orkar inte.

alla beter sig så jävla oskönt.
dom:
jävlas medvetet (eller omedvetet) för att se hur långt dom kan gå innan jag kollapsar
blir för fulla och tappar omdömet totalt varje gång. det är lika störande varje gång.
är allmänt dumma i huvudet.
är så irriterande/lame/falska att man lackar och dom vet att man lackar och hatar en nu.
inte förstår någonting för att vissa i grunden saknar hjärnceller
eller fuckar upp en hela jävla tiden så man inte kan koncentrera sig.

well we sing if we're going nowhere
yeah we sing if it's not enough
and we sing
sing without a reason to ever fall in love

känns som om det bara finns ungefär fyra personer jag orkar umgås med nu.

har varit rätt konstiga dagar.
vågar inte göra nåt på internet för att det är virus och worms och sånt överallt.
har shoppat en massa istället. hängt med o.
druckit väldigt mycket öl.
i vår har jag druckit väldigt, väldigt mycket.
jag måste fått i mig väldigt, väldigt många öl-kalorier.
but hey, jag har mina anledningar.
k på psyk säger att jag måste ta hand om mig själv mer.
må lite bättre.
lätt för henne att säga. fucker.

två dagar kvar. två. dagar.
aldrig mer skola.
är lite sur på mig själv för betygen. väldigt sur på min lärare.

snacka om att jävlas..


ska bli fint väder imorn, blir det tillräckligt varmt ska vi bada!
det blir premiär för min inte-min-stil bikini, men jag gillar den ändå.
den är egentligen helt fel för mig men jag måste möblera om mig själv lite.
har köpt väldigt många klänningar den senaste veckan. halva veckan.
närmare bestämt fem stycken.
vad ska jag med alla dom till..?

image414

hittade den här idag. jag ser så shiny ut. uhh.

dagens låt: better days - goo goo dolls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback