kickass!

det är min första sommarlovsmåndag.
känner mig inte alls särskilt ledig.
börjar jobba den 25. vardagar 7-10.
så passande för mig som hatar att gå upp tidigt. speciellt till ett skitjobb.
att slänga saker på folk som har bråttom är visserligen det minst ansträngande man kan göra.
typ som i torsdags, jag stod i min fula keps och min fula tröja och delade ut äckliga havredrycker.
som jag låtsades var jättegoda havredrycker.
tur att l från gamla jobbet var där. hade ingen annan att prata med då jag inte kan indiska så bra..

inser att det här är den tråkigaste bloggen som finns.
måste nog börja anstränga mig mer/stänga ner jävulskapet.
jag skyller precis som vanligt på att jag och o är such slippers.

kan det inte bli fint väder igen?
det var typ värsta medelhavsklimatet här (och superbilliga resor)
och nu bara regnar det hela tiden.
och det går inte att åka nånstans för under typ 2 papp.
kinda sucks.
får dra ner till malaga. eller vence.
vilket tur att vi är bortskämda snorungar med landställen vid medelhavet.

dagens låt: like you said - tiger lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback