people always leave

nu förstår alla (som säkert sover just nu) ungefär hur tråkigt jag har.
precis pratat med you-know.
känns som att det är en lite normalare relation nu.
det är inte ens en relation.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
vågade inte titta men o sa "serious morgonfrilla"
Hur mycket kontanter har du på dig?
typ 400 spänn kanske

Vilket ord rimmar på "test"?

fest, helt klart
Favoritplanet?

vem har en favoritplanet? vad är det här?
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

jag missar inga samtal. men skulle jag göra det skulle det vara mamma
Vilken är din favoritsignal på din mobil?
"frogs"

Vad har du på dig på överkroppen just nu?

en t-shirt jag snott från c och aldrig kommer lämna tillbaka
Vad har du för märke på skorna du har på dig?

är barfota för jag ligger i sängen och borde sova
Vad ska du göra imorgon?

prova ut bikini, till psyk, kanske lunch hos m
Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt. med levande ljus och en man..

Vad gjorde du vid midnatt?

eeeeh..
Vad står det i sitt senaste mottagna sms?
"är på t. får jag ringa dig senare?"
Vad är nästa stora förändring i ditt liv?
har inte planerat några och då lär det inte hända nåt
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aning. för långt bort.

Vad saknar du mest just nu?

pengar
Vilket uttryck använder du mest?

typ/liksom/fan
Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
min katt

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

inga, jag kör digitalt
Vilken ålder har varit bäst hittills?

dagisåldern och det första halvåret efter jag fyllt 18
Din värsta fiende?
min telefonräkning

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
något obscent fast jag säger inte vad

Vad var det senaste du sa till någon?

"gnight. hej"
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
wtf?! en miljon!
Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
helt klart

Senaste låten du lyssnade på?

mechanical animals - marilyn manson

och för att göra det hela ännu värre:

1. Hur mår du idag?
dissident

2. Kommer du komma långt i livet?
through the never

3. Hur ser dina vänner dig?
stuck in a moment you can't get out of

4. Kommer du gifta dig?
no more lonely nights

5. Vad är ditt livs themesong?
counting the days

6. Vad är ditt livs historia?
infinite dreams

7. Hur är skolan för dig?
so sorry, it's over

8. Hur kan du komma framåt i livet?
summer shudder

9. Hur kommer imorgon vara?
holyday

10. Vad är det bästa med dina vänner?
i me you i'm yours

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
this velvet glove

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
reality

13. Hur är det med ditt liv?
out of control

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
the leaving song part ll

15. Hur ser världen på dig?
paranoid android

16. Hur kan jag göra mig själv glad?
don't you ever leave me

17. Vad tycker dina vänner om dig?
frances farmer will have her

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
you are so beautiful

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
shame

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
down on freestreet

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
my lover

20. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
boys on the radio

21. Kommer jag någonsin ha barn?
space dementia

22. Vad är några tips till mig?
speed of sound

23. Hur kommer jag bli igenkänd?
4th of july

24. Vad är min danssång?
the unforgiven

okej. vissa var ju äckligt passande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback