perfekt.

(det här skrev jag i förrgår men virusskyddet var nere och då vågade jag inte gå in på nätet)


ja, jävlar. för exakt 2 minuter sen skickade jag in min sista uppgift.
den sista ever.
nu kan det jävla projektarbetet go to hell.
det enda jag ska göra fram till studenten är att leta upp alla mina (17) böcker jag lånat.
jag vet var tre är, resten kan ligga precis vad som helst. good girl.
fick hundra spänn av skolan idag. vi hade skåptömning (betalade 100 i pant) 
egentligen fick jag pengar av mig själv (in fact, från pappa som betalade).

imorn kommer sista studiebidraget. eller just nu, men vågar inte kolla nätet.
jag ska shoppa. jag ska shoppa so bad.

kom precis hem från min man, who happens to be the best there is.

frogman! spidermans sidekick, som kan hoppa jättehögt och använda tungan som vapen...

you-know låter mig inte vara. nånting är fel.


dagens låt: say goodbye - skillet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback