so long suckers!

sista inlägget på ett tag.
fucking grekland imorn! inatt.
ska upp fem. alltså, klockan fem.
men det är så värt det!
jag och my darling på beachen.

gick upp sex idag och jobbade (ehm, jag gick naturligtvis några timmar tidigare. så jag jobbade bara en timme.)trots att jag inte somnade förrän fyra ungefär..
och så var jag inte helt nykter.
e och jag lyckades sjunga alla lejonkungen-låtar helt perfekt.
hade en oväntat rolig birthday ändå, men bara 10 minuters panik på hela dygnet.
(gulligast var o, e och p. och övervåningen på treat som sjöng för mig. respect.)
packat (nåja, försökt och sen packat om och sen packat om igen)
cyklat fram och tillbaka till bromma kyrka (vilket var helt i onödan)
fått en till jävla spruta (precis när fästingvaccinet slutat göra ont)
är så satans glad ändå!
nothing can wear me down tonight.

nu ska jag se om jag får igen min mycket välfyllda (men mycket snygga) resväska.

dagens låt: in the waiting line - zero 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback