the surf nazi's returns

orkar inte beskriva midsommarafton i detalj för det gör alla andra ändå.
och handlar mest om hur full man var ändå, så jag hänvisar till nån annans blogg.
sammanfattar:
karaoke, tält, sill, bada, landställe,
blommor, y, sakna alla som inte är hemma,
tequila sunrise, öl, snaps och vin.
och den snart välkända snapsvisan "blonds".

nuförtiden tycker jag att söndagar är ganska trevliga.
är oftast inte bakis, är oftast glad och jobbar inte.
eller från och med imorn gör jag det, men snart ska vi ut och resa!
så jag slipper jobba och kan ligga och sola/bada/dricka drinkar/shoppa taxfree/vara sådär töntigt romantisk.
nunununu snart, till kreta! (grekland is the shit) undrar hur man säger.. allting på grekiska.
okej, kollade just en ordbok och det är ju hur jobbiga ord som helst.
det enda jag kommer ihåg är ja. vilket heter ne. pretty enkelt.

det enda som lyckas få mig på dåligt humör nowadays är min pappa.
vet inte varför han fick för sig att vi skulle fästingvaccineras idag.
(okej, att det var jag som föreslog att vi skulle göra oss av med sprutorna,
men naturligtvis ville jag att vi skulle slänga dom, inte använda dom.
det är livsfarligt med sprutor även om han säger att det är "bra grejjer".
även om kramperna efteråt var väldigt inbillade känns det som om jag är smittad med nåt. eww.
jag höll verkligen på att dö.
hade inte suttit här om jag inte hade varit ute och sprungit (ge. mig. cred.) och blivit stark.
det värsta är att han 1. inte kommer ihåg att jag fått minst 7 såna sprutor tidigare
(så han tror att jag måste ta typ 500 till i sommar) 
2. alltid säger "nu sticker det!" precis innan han sticker.
jag ber honom alltid att låta bli, men han gör det av reflex.
(för att barn tydligen oftast vill höra det innan) eller så jävlas han med mig. den jäveln.

igår kom jag på att jag fyller år på onsdag.
det känns så meningslöst att fylla 19.
ska nog börja säga att jag fyller 20 istället, det är coolare.
den dagen kommer bli rätt skum i vilket fall som helst.
jobbar 7 till 10. testkörning halv 3. middag nånstans.
kanske middag hemma.. men mindre än förra året.
fast s är ju inte hemma. fuck.
jag kanske inte heller är hemma. äh. det löser sig.

nu måste jag egentligen sova.
ska upp halv fucking sju imorn.
jag hatar att jobba.

dagens låt: blonds - c och y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback