work it

jag har varit en dålig vän.
nu måste jag skärpa mig lite.
egentligen är det mitt fel från början som är en förhållande-typ
(kan ju inte göra nåt åt det, men anyway)
och eftersom jag var singel hela sommaren (!), hela hösten (!!),
hela vintern (!!!) och nästan halva våren måste jag kompensera. (intalar jag migsjälv)
sen har jag en pojkvän som precis som jag är en toffel.
men nu blir det andra bullar..

ska baka chocolate chip cookies idag. mmmmm..
så sjukt gott, men måste ner och handla först.
även om jag gillar att handla för att man känner sig så vuxen är det verkligen skittråkigt.

jag vet inte vad jag ska göra på midsommar. det är liksom två dagar dit.
sen slutet av nian har jag vetat flera veckor vad som händer, och nu händer ingenting.
e och s är borta. jag kanske också åker bort (med pengarna jag inte har)

åh. mina chefer är hur jobbiga som helst.
dom ringer och smsar stup i kvarten om helt onödiga saker.
måste hela vägen till fucking globen imorn och prova ut en bikini. och få metro-kortet.
och jag är sjukt irriterad över att sl-kortet helt plötsligt hade gått ut.
(jag hade visst blandat ihop siffrorna och trott att den 15 juni var den 31 juni (som inte ens finns)
och nu har jag inget att åka på. jag känner mig dum som kommer behöva gå överallt.
undrar hur lång tid det tar att gå till globen. hah, som om jag ens skulle hitta dit)

shit vad mätt jag är.
åt frukost vid 16 och middag nyss och typ 100 gram blockchoklad mellan.
mina matvanor, sömnvanor och mitt annars så sunda liv har havererat totalt.
o, din jävel.
kan trösta mig med att mina cookies blev vidrigt goda.

dagens låt: fake - mötley crüe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback