you big stud, take me to bed or lose me forever

fan vad jag är trött på den här bloggen.
den är på upphällningen.
senaste veckorna har varit helt störda, helt superkul och helt fulla med öl.
måste faktiskt give öl ännu mer cred (förutom det uppenbara att det är gott)
för att det lyckats hålla mitt hår vid liv. öl is the shit for the hår.
att åka flak är jättenyttigt, mitt hår är visserligen inte särskilt glansigt (men när har det varit det liksom?)
men det skriker inte desperat att det vill tvättas hela tiden.
trots att jag badat i mälaren. eeew.

kan inte riktigt förklara det där med studenten.
känns som om jag inte var med riktigt, fastän jag verkligen var det.
har inte fattat det än. vet bara att jag är extremt arbetslös,
att jag råkar ha en studentmössa med hälsningar i, massa blommor och presenter och är ledig.
det känns ju inte alls som jag trodde att jag skulle kännas.
trodde att det skulle vara typ som när man slutade nian, den där sjukt bra känslan.
fast då var jag mest ledsen/arg för the dumpandet förstås, men i övrigt kändes det sjukt bra.
nu känns det lite.. weird.

behöver ett jobb. snart.
om.. ett tag.
jag har ju faktiskt ungefär ett jobb.
som "samplare". står och delar ut gratisprylar på stan.
på torsdag är det den nya havredrycken som verkar skitäcklig.
nästa vecka tidningar. iklädd bikini och "liten kjol". hah. kan sluta hur som helst.

fick tillbaka ipoden (!!!!) från y som haft den sen studenten
(flaket dumpade mig och e i fontänen, utan skor, kort, mobil eller nycklar).
på något obegripligt sätt har jag överlevt utan den. fast skorna är long gone.

jag gör mitt bästa för att inte framstå som en toffel, fast det är jag nog.
fast nu jävlar ska jag ställa lite krav på o.
verkar inte bli roskilde, malaga istället.
works perfectly for me.

nu ska jag gå och äta blockchoklad till middag, jag tror inte vi har nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Ölen från alla flak har också gjort underverk för mitt hår! It's shinier than ever liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback