you, you, you, you, you, you, you.

jag orkar inte med den här, fast nånstans gör jag ju det för jag skriver ju ändå.
sitter och funderar på exakt hur egocentrerad jag är som skaffade en blogg om mig själv.
jag skriver ju till 99 procent om mig, mina stackars polare får ju en fattig liten bokstav bara.
men wtf.

det är dåligt på bildfronten, men det kommer.
håller på att lära mig nya kameran (!!!) och jag pallar verkligen inte leta reda på några decent photos från studenten.
skitsamma förresten, alla har ungefär likadana ändå. spana in vem som helst på facebook
(facebook uttalas med visst förakt i tonen för att det är så larvigt) och låtsas att det är jag.

jag kommer inte kunna sova inatt. är helt.. otrött.
kom hem från o, blir alltid lika pigg av att gå från tolvan..
vi ska utomlands! snart! tre jobbdagar för darling, sen toffelvecka och sen la playa.
älsklingälsklingälskling..

varför skriver jag alltid bara tre rader om allting?
genomsnittet är väl typ tre rader om vad jag tycker/vill/gjort under dagen/hatar. nada innehåll.
borde börja skriva sånt jag vill skriva men inte vågar.
fast det klarar jag inte av, dessutom skulle det ändå bara handla om mig.
och så skulle ingen våga umgås med mig mer för att de skulle tro att jag var completely insane.
så vi kör på det här innan jag styr upp sexbloggen.

avslutning imorn. är sjukt sugen på att skita i hela grejen för då slipper jag sjunga i kören.
fast jag vill få mina betyg. kan get nasty hemma om jag får dom hemskickade..

nu ska jag lägga patiens tills jag somnar.

dagens låt: like you said - tiger lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback