3 years, 22 days.

nånting har hänt.
i söndags trodde jag hela dagen att det var måndag,
på måndagen att det var tisdag, och idag att det är måndag igen.
dessutom drömmer jag konstiga, verkliga drömmar.
hände hos y hela dan idag också, vi är sämst på att plugga.
drack för mycket kaffe igen. är alldeles shaky.
dessutom släpade jag runt på 198 kronor i enkronor,
så det är som om jag inte hade köpt ett par skor.
eller typ hundra latte.

nu är jag glad för nu har jag råd att bli aspackad ikväll.

tänkte bli sådär vidrigt full, ska ju ändå sova hos y.
och vi lär inte gå på den satans redovisningen imorn ändå.
screw you, lycken.

försöker hitta nåt att ha på mig. det är svårt.

dagens låt: hanging by a moment - lifehouse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback