bitch, choose me m-fucker

är det något som får mig att fucka ur är det när nån tar äran för något man gjort.
och som dessutom tror att:
1. han kommer undan med det, (det gör han inte. asshole.)
2. man är dum i huvudet.
känner mig så jävla utnyttjad. arg som ett bi.

det här med att jag är dum i huvudet måste jag säga något om.
jag säger inte att jag oftast utmärker mig som speciellt bright, men korkad är jag fanimig inte.

orkar inte riktigt skriva om igår...
det var kul och så, vi var väldigt snygga. och ibland väldigt uttråkade.
träffade en del intressanta människor,
typ som "raggningsexperten", c, min gamla snyggcrush
han-i-rött-jag-strulade-med-förra-gången-jag-var-här
och han-jag-gjorde-bort-mig-så-sjukt-mycket-inför-förra-gången-jag-var-här
det roligaste måste nog varit när jag och c hanlkade omkring i bara trosor i alléparken inatt.

dagens låt: gaybar - electric six/nessun dorma - manowar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback