blow my brains out, paint the walls with it

jag är så inne i en mycket filosofisk period.
ofrivilligt alltså.
går omkring och funderar en massa. vilket är jättestörande!
istället för att gå omkring och inte tänka på nåt speciellt,
tänker jag på allting som saknar relevans istället.

de senaste två minuterna har jag tänkt på:
varför killen på mini-fiket vid skolan lyckas se så skum ut,
om min lillebror haft sex än (hemska tanke), varför jag går omkring och pratar med mig själv,
vad i helvete ska man ha på sig imorn, undrar när nästa matteprov är,
varför jag lämnat en smält glass på golvet, måste till nk imorn,
skulle jag bli arg om en kompis till mig hade sex med min storebror,
hur många träd som gått åt för att göra alla högskolebroschyrer till bara mig,
kommer vi nånsin komma iväg till asien i höst, , varför är det minihöst nu igen,
varför ringer han mig, varför ringer inte han mig istället,
hur många dagar är det kvar till julafton, kan man blir beroende av sex,
undrar om e är ute och festar, vart ligger min mobil nudå,
vad ska j göra på sin födelsedag, vart tar alla mina pengar vägen,
undrar hur många koppar kaffe man måste dricka innan tänderna börjar bli gula
och varför har jag fått för mig att jag alltid måste lära mig alla sångtexter till alla låtar jag hör?
and so on and so on and so on.
(egentligen är det minst fem följdfrågor efter varje fundering, men det blir ju tråkigt)
helt meningslöst. det måste vara nån kompensation för att stunder jag inte tänker överhuvudtaget.

btw, preliminärdatum för studentfesten/skivan är lördagen den 26 maj.
be there.

dagens låt igen: all these things that I've done - the killers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback