bully.

jag tror att mina föräldrar ovetandes (eller vid fullt medvetande) mobbar mig. och lillebror.
varje gång, jag menar verkligen varenda gång betyg kommer på tal måste dom pika
att det kommer gå så inihelvetes dåligt för mig för att jag inte har världens högsta betyg.
att dom pikar brorsan för att han åkte fast är inte heller så snällt,
det är inte som att vi är särskilt stolta över allt vi gör.
visst, dom älskar oss säkert jättemycket och allt det där,
men vad i helvete?
varför ska dom hacka ner på en?
sätt mig hellre i ett tre timmar långt "serious talk", så är det över sen.
det värsta är att dom själva tycker att dom är så jävla roliga..

zdchf

dagens låt (fortsättning): youth of the nation - pod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback