deliver me from swedish furniture

jag kan inte fatta det.
jag har nog inte fattat det än.
det var inte "en sten som lättade från mitt hjärta" känslan, men närapå.
processanalysen är inskickad för länge sen (och jag struntar fullständigt i den är bra eller inte)
ingen mer ångest.
inget mer ränna till och från java dygnet runt.
y och jag var duktiga som gick på terminens första kulturhistoria idag. (vår termin alltså)
(men varför ska vi spela teater? jag kan inte spela teater!)
sen drack vi kaffe och hade solglajjor.
sen åkte jag till cafét och drack mer kaffe.
det är väl ungefär det enda jag gör, dricker kaffe och har solglajjor.
jag är så okomplicerad

försöker att tänka buddhistiska tankar.
det är svårt när man hela tiden är upprörd.
jag är så upprörd att jag nästan grät två minuter efter att grey's anatomy börjat.
(jag fattade inte, jag trodde the nazi hade barn med o som var instängd?
det måste ju varit därför hon blev så ledsen?)

jag börjar bli studentskive-nervös.
måste ju gå på alla som har bjudit in en, plus några till.
jag måste väl antagligen kirra en egen skiva. fan också.
måste bli kriminell också, så att jag har råd.

jag ska dejta xr, jag ska dejta xr!
(han heter xr som i ex-ragg)
ska försöka våga ringa honom idag.
(jag anser att ända sättet att glömma en kille är att hitta en ny)

dagens låt: this is your life - ... (fight club soundtrack)

Kommentarer
Postat av: a

Mår inte så bra för tillfället, har inget grepp om dagar... vet inte när jag skrev här sist...

Hursomhelst, ska försöka köra på samma beprövade knep som du att hitta en ny för att glömma en gammal...

Haha, och vi som lovat varandra att hålla oss borta från det andra könet... gick visst inte så bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback