disexual

nu har jag funderat lite.
jag inser att jag inte har minsta lilla sug att dejta den här veckan.
(vilket skulle garantera sex, och att jag inte vill betyder att nåt är fel)
fast det jag funderade på är om det kanske inte alls är fel.
det kanske är meningen att jag ska vara med honom.

såg nyss på grey's true-freaking-love anatomy.
för att vara en serie är den ju relativt..
äh, jag vet inte vart jag vill komma.
jag bara undrar om anledningen till att jag inte kommer över honom är för att jag ska vara med honom?
det är inget "jag tror på ödet" inlägg.
fuck ödet.
det är ett "vill inte skriva en massa om my one and only love men kan inte låta bli" inlägg.
shit, jag hatar att inte kunna ringa. jävla rånare.
var dom tvungna att sno just hans grejer?

helvete, det här är ju självplågeri.
så är man masochist också.

image351

dagens låt igen: if you leave - nada surf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback