en otrogen rebellisk sexslav

jag har blivit besatt av patiens.
det börjar bli allvarligt tror jag.
har inget liv. skit samma.

det är sommar. hade fucking bikini på mig idag.
fick fler fräknar och är helt shaky i händerna av allt kaffe.
min plan är att bli så neurotisk/manisk/deprimerad att jag måste läggas in på mentalsjukhus.
eller gå på så starka anti-nånting-piller att alla mina hjärnceller blir förlamade.
shit vad skönt det vore.

var i skolan tio minuter.
inser att jag inte har lärt mig någonting i hela gymnasiet för att vi inte har några lektioner.
just nu går jag och väntar på att alla stora inlämningar och redovisningar ska börja
så att jag blir stressad och kan få göra dom i sista minuten.
tog lite bilder till den jävla fotokursen idag, det var ganska trevligt.
men om jag inte får en bättre kamera snart kommer jag fucka ur.
är lite arg på mig själv som slarvade bort mina. dom var så jävla bra!

jävlar vad trött jag är på elton john.
eller egentligen är jag trött på itunes.
har man en playlist med säg, 1500 låtar på blandning kör den samma slinga om och om igen.
om man lyssnar tillräckligt länge. vilket jag tydligen gör.
och nu har den satans jag-har-alltid-fula-solglajjor-på-mig låtar spelats om och om igen.
kan inte ituneshelvetet variera sig lite? 
jag tror dom som gjorde itunes trodde att dom kunde komma undan med ett skitprogram. 
om jag var en sån som skickade arga mail skulle jag skicka ett. skitgrej. 

I do not approve your methods.
oh yeah? well, you're not from chicago.

ska dejta c i veckan. och xr hoppas jag. och a. hoppas jag.
är i desperat behov av män eller nånting.
träffade very gammalt ex på vägen hem. (så gammalt att man inte kommer ihåg varför man gjorde slut
och därför börjar tänka på hur han skulle vara som pojkvän)
blir glad av att prata med honom.
det är inte bra.

längtar tills fredag.
inte bara för att jag kan shoppa utan för att kurt cobain spelar.
vilket betyder att jag får en chans att slå honom på käften.
det ser jag fram emot.

dagens låt: my violent heart - nine inch nails (dom är skitcoola)

Kommentarer
Postat av: a

Haha, det är rätt, ut med aggressionerna!
Verkar ju inte som att du skiter i det andra könet direkt ;) Svårt att göra det när det blir varmt ute, eller hur...

För övrigt är det fan sjukt sexigt med fräknar, så tyck inte illa om dom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback