fucking morning after

image358
så ser jag ut idag. typ.. en blandning av dom två.

fanfanfanfan vad dåligt jag mår.
jag har sår på fötterna. det är muterade skavsår, antagligen smittar dom också.
hittade precis tequilakvittona på 500 spänn.
har salt i hårbotten.

vad jag kommer ihåg var det jävligt kul igår iallafall.
kändes skitbra att vara sådär jättefull. men jag har börjat få såna minnesluckor..
bad.
var dessutom jävligt aggressiv.
vet inte varför, men jag har aldrig gjort så många obscena gester på en kväll.
tror jag slog en kille på käften också.
känner mig så omogen. som en (hemska tanke) fjortis.
jag har förlorat dom få vuxenpoäng jag hade.

träffade v på odenplan. hon var också sliten, det kändes bra med lite moraliskt stöd.
när jag tänker efter är hon jävligt gullig.

det verkar som om jag hittat en kille med samma dåliga jävla humor som jag.
han är dessutom en jag-betalar-alltid-din-taxi kille. dom gillar jag.
han är också en jag-låtsas-att-det-var-jag-som-gjorde-det-där-pinsamma-du-precis-gjorde kille.
dom gillar jag jättemycket.

ska snart in till stan igen, min mor fyller år imorn..

det är en av tre tillfällen jag verkligen är snäll och gör som dom säger.
(mammas födelsedag, julafton, pappas födelsedag)

shit vad jag svär.

dagens låt: starlight - muse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback