fucklove

åt lite våffla ändå.
mest för att studera min lillebrors kompis.
hur kan en sån liten minigrabb (som man vet är värsta bad-asset)
vara så förbannat artig och prydlig och trevlig?
det var aldrig jag i nian. det är jag inte nu heller för den delen.

I think I'll go to Boston.
I think I'll start a new life.
I think I'll start it over, where no one knows my name.
I'll get out of California, I'm tired of the weather,
I think I'll get a lover and fly 'em out to Spain.
I think I'll go to Boston.
I think that I'm just tired.
I think I need a new town, to leave this all behind.

fuckfuckfuck.
har tänkt på min "man" hela dagen.
det är som att jag vaknar varje dag och tänker
"åh, vad skönt att ha kommit över honom!"
och så har jag aldrig gjort det.
fan! jag gör mitt allra bästa för att få mig på andra tankar. alltså killar.
sorry a, min plan funkar bara på alla utom på just den där det verkligen behöver fungera på.
jävla smstjänst.
(råkade skicka in våra namn till grejen på mtv, där det naturligtvis bara stod saker jag ville.
som jag inte vill.)

nu ska jag tvinga min pappa att sätta in pengar på mitt konto.
och när alla studentskivor tagit slut vill jag känna att jag festat sönder mig på varenda en.
med lite tur blir jag så skadad att jag inte kan jobba på jobbet jag inte har i sommar.

dagens låt: why does my heart feel so bad - moby

Kommentarer
Postat av: a

vet du vad det värsta är... att den där känslan av att bara vara ett skal o inte riktigt leva, den hänger fan i ett tag... är ju fan snart 27 o har fortfarande den känslan... hmmm... jävla bullshit att allt blir lättare med åren... men det verkar ju som att du har glimtar av gött liv mellan varven du med... njut tok mycket av det... så gör jag... då härdar man ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback