fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!

fanfanfanfanfanfanfan.
vissa dagar börjar bra och sen går allt åt helvete.
det började på etnografiska museet. (var där helt ofrivilligt)
y och jag var duktiga, relativt ambitiösa och stannade en hel timme.
sen drog vi och fikade på alberts, det gick också bra.
efter ett par timmar bestämde jag mig för att hälsa på m på jobbet,
vilket inte gick så bra.
m gör mig lite flummigt instabil (mer än vanligt)
och av sex latte blir man skakis och får galen hjärtklappning.
(att panikstäda hela köket det första man gör när man kommer hem kan väl inte vara bra)
jag måste dessutom koncentrera mig varenda sekund på att inte börja gråta.
m, du är en skitstövel som gör såhär.
det verkar som om jag är allergisk mot kaffe..

jag behöver en drink.

dagens låt: giving in - linkin park (det är nog lite på grund av den jag nästan gråter hela tiden)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, va fan.. gråt inte! Hmm, fast det är ju det jag också gjort typ utan anledning stup i kvarten den senaste tiden... Så kanske inte ska säga något. Du är inte ensam om att gråta över någon/något i alla fall då...

Vad säger du om att vi försöker hålla det där löftet om att skita i det andra könet som du påpekade häromdagen förresten!!!

2007-03-07 @ 19:24:27
Postat av: alvar

det var jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback