give me that which I desire

det är bara på lov man kan hata fredagar.
för sen är det helg och då är det snart måndag och då mår man dåligt.
måste göra en massa saker idag. usch.
är allmänt skakisbakis av magsjuka/vodka dagen efter.
blev som sagt ivägtvingad till f-bs land och blev övertalad att åka skidor.
på en golfbana. i blötsnö. utan spår. det var hemskt fast roligt.
det jobbigaste var ju när jag insåg att jag ångrade att jag inte sminkade mig mer.
men jag passar inte i pjäxor (fulaste ordet ever) och jag funkar inte i naturen.
fast sen ramlade f-b ett par gånger och då blev allt mycket roligare.

jag råkade bli magsjuk av landet-vatten (eller så var jag bakfullare än jag trodde)
för jag mådde verkligen inte bra igårkväll.
ändå glad att vi följde med, har varit ganska trött på människor jag brukar vara med..
så tack f-b, p, c och e. you made my day!
och d, lillkillen. minst pain in the ass av nästan alla barn jag träffat.

dagens låt: hollow life - korn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback