happy days.

det här var verkligen en superbra dag.
för en gångs skull var det soligt, och för en gångs skulle kände jag mig
snygg-för-att-man-har-har-solglasögon,-läppglans,-höga-stövlar-och-ipod. och en latte.
jag måste ge min mother cred för att hon faktiskt lyckats.
hon har hittat världens snyggaste solglajjor. gabbana utan märke. perfekta.
man blir automatiskt kändis-glassar-i-stan.

beviset på att våren är här är att jag har fler snyggdagar än nånsin. weird.

sen bestämde internet att det aldrig mer skulle funka,
och sen bestämde tv-nätet att det skulle ligga nere tills grey's anatomy tar slut.
ungefär samtidigt fick min mor för sig att hon skulle slänga ut alla mina skor på altanen.
(jag kan inte rå för att jag måste ha alla i hallen, dom får inte plats nån annan stans..)
en typisk måndag.
dessutom visade det sig att jag har gått omkring hela dagen och haft två inte så små hål i jeansen.
halva stockholm har alltså sett min rumpa. very nice.

tur att nätet funkar.
ska se om jag kan kolla lite webb-tv eller nåt. (hur gör man det?)

dagens låt-tillägg:
hero - 30 seconds to mars
breath - breaking benjamin
welcome to chicago - kill hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback