happy party.

börjar misstänka mitt olagliga program för internetkrascharna.

det här är ingen offentlig inbjudan,
men snart kommer det en personlig sån i brevlådorna till dom jag tycker om.
jag, y och o ska ha studentskiva/avslutningsfest i slutet av juni,
(i min trädgård, haha!)
allting är i planerie-stadiet, men det kostar typ 40 spänn för middagen,
(farsgubben får panikgrilla åt alla, det blir kul)
sen gratis och det kommer finnas sjukt mycket skumpa.

jag bestämmer att jag får bestämma toastmaster,
men det kommer senare.

jag bestämmer också att dom jag verkligen tycker om måste komma.
dessutom måste dom hålla tal.

image345

Kommentarer
Postat av: elise

haha! fan vad bra, cia. bästa idén jag hört på länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback