helt klart out of my mind

jesus christ superstar, jag är sämst på att spara.
det enda i sparväg jag gjort i hela mitt liv var att flytta 200 spänn till sparkontot.
som jag tre timmar senare flyttade tillbaka.
och som jag idag köpte skor för.
dom är sötare än dom ser ut, med sidenband!
har räknat ut att jag inte kommer ha råd med alla studentskivor jag vill gå på.


image346

för nästan första gången någonsin dog jag inte på träningen.
det var en bra ledare, och jag blev inspirerad att träna sönder mig av hurtigbullarna.
(tyvärr resulterade det i att jag inte orkade stretcha, så jag kommer inte kunna röra mig imorn)

jag älskar när mina föräldrar är bortbjudna.
ska göra grekisk sallad till mig själv och kolla på stormbreaker
(den är till min lillebror)

idag förstod jag att jag behöver göra en skylt till mig själv.
där ska det stå:
"varning, jag orsakar besvär/klåda hos andra.
inga
barnvagnar med tillhörande barn/mammor
fjortisar
personer som går väldigt långsamt/breder ut sig väldigt mycket
eller andra störande, platstagande personer bör vistas inom en radie av tre meter. "

eller nåt annat udda och skrämmande.
jag har under dom fyra timmar vi var i stan säkert slagit till 80 procent av alla jag gått förbi.
måste ha undantryckta aggressioner eller nåt.

dagens låt är dagens låtar igen:
I just wanna live - good charlotte
everything - lifehouse (så läskigt fin)
spin around - josie and the pussycats (kommer ihåg när jag tyckte den filmen var skitbra..)
hear you me - jimmy eat world
forever - kid rock
epic - faith no more
pulp fiction theme - disturbed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback