I do not want you to like me.

män.
varför måste dom ringa mitt i will & grace? (det är roligt var hundrade avsnitt, och då är det verkligen jätteroligt)
varför måste dom inleda med "vet du vem det är?" för att man ska känna sig alkoholistisk
(för att man inte kommer ihåg att man gett ut sitt nummer)
självklart döper man killen till t-tönten.
haha, nu ringer han igen! precis nu och jävlar vad jag inte svarar.
egentligen bryr jag mig inte så mycket,
jag är mer irriterad på mig själv som inte hade vett att ge honom fel nummer.


hittade just filmen jag borde lämnat tillbaka i förrgår.
e valde den. temptaition island.
helk klart en av de sämsta filmer jag sett.
(med amanda fucking bynes i huvudrollen (som besatt tonårsbrud som strular till allt)
och luke från oc (som läcker och ytlig hårdrockskille)
som fastnar på en öde ö som i själva verket är baksidan av semesterorten)
storyn talar för sig själv.
scheisse, jag kommer verkligen inte lämna tillbaka den på ett tag.
bara för att jävlas med k i videoheat.
min payback för att du drog mig i håret på dagis. ha!


åhh. älska intressanta sms från intressanta killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback