I love penis... pasta

You don't need to bother;
I don't need to be
I'll keep slipping farther
But once I hold on,
I won't let go 'til it bleeds


har aldrig varit med om en så produktiv söndag.
först åkte jag och föräldrarna till java (där dom hittade ungeför 400 fel på allt)
(dom hade inte riktigt förstått att jag var rätt sur för att dom alltid nämner felen,
men eftersom jag var sur kunde jag inte säga nåt. tricky.)
(just då var jag mest sur för att dom inte fattade att jag ville premiär-använda mina nya skor.
dom fattar inte sånt. newsflash! det är vår!)

drog hem så fort jag kunde, och totalvände hemma för att träffa y.
vi skulle fika men det blev sex and the city och pastasås hos henne istället.


works for me.


kom sen hem och öste ur mig all skit jag bara svalt i typ.. fem år.


vilket var ganska skönt.


och det visade sig att dom varit helt omedvetna om allting. såklart.


 


uppenbarligen gillade dom att jag skällde lite på dom,


för nu har dom lovat att betala några studentskive-middagar. ( skönt!)
måste blir lite argare eller nåt.

hörde av mini-lillebror att han har gått runt hela sitt liv och tyckt att storebror är läskig.
inte bara jag som tyckt det alltså.

imorn är det premiär för musikalen.
eftersom jag är "assisterande sminkös" behöver jag inte gå på lektionerna.
hurra!
och på förmiddagen ska vi vara effektiva och plugga (yeahright)

"j g är förlovad! d e bäst för honom att han är otrogen, för ja tänker fan inte dö utan att ha pippat honom!"
hahaha...

dagens låt: hanging by a moment - lifehouse
(borde egentligen vara bother - stone sour för att jag lyssnat på den 84 gånger)

I'm falling e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback