I wanna shake hands with heroes

vår.
det är verkligen vår.
så, när jag vaknade två och en halv timme försent bestämde jag mig för att ha vårkläder.
(för mig är det tydligen samma sak som nästan inga kläder, om man jämför med alla andra)
vårskor, spetsleggings, kjol och solglajjor.
jag var dagens färgklick. (det gillar tydligen inte söderfolk, dom tittar på en..)

har hängt på cafét hela dagen med y och o,
så jag har haft en ovanligt trevlig tisdag.

ska ägna resten av dagen åt att leta upp lite bilder till religionen
och försöka få alla med bil att köra mig tillbaka till söder ikväll för att spika upp tavlor.
(stolpskott som man är tog jag med minispikar till mastodonttavlor..)

dagens låt: o verona - ... (romeo and juliet soundtrack)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Har precis införskaffat Romeo+Juliet-soundtracket som jag saknat så länge.
It's wonderful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback